en till...

1. Hur gammal är du om fem år?
21-22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jens

3. Hur lång är du?
165

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Sällskapsresan - Suntrip

5. Vem ringde du senast?
Kommer inte ihåg, har inga pengar på mobben :P

6. Vem ringde dig senast?
Pappsen

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Tjena Tjena :) nu är jag i sveg :) Hihi

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på, om jag är på glatt humör och är pratglad så äre ringa, annars messa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De gick ifrån varann när jag var ungefär 5 år

10. När såg du senast din mamma?
För 10 min sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

12. När vaknade du i dag?
strax före nio

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Vet inte

15. Vilken plats föredrar du minst?
offentliga toaletter eller dass

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gävle eller Stockholm

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken :)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Jens sjöng till Shut up med Black eyed peas :P

19. Hur stor är din säng?
1,20 bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, fast nu sitter jag på en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
tre - härjedalen, hälsingland och gästrikland

24. Vilka städer har du bott i?
Gävle

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
konstig fråga ;S allt går fint vid rätt tillfälle ;)

26. Är du social?
Ja ibland

27. Vilken är din favoritglass?
Twister

28. Vilken är din favoritefterrätt?
friterad banan med glass och sirap (det klassiska på kina restaurang)

29. Tycker du om kinamat?
haha :o Ja verkligen!

30. Tycker du om kaffe?
Inte så mycket

31. Vad dricker du till frukost?
Äter oftast fil, dricker jag blir det nog oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Den sida som ligger mest ytterst till.

33. Kan du spela poker?
Näe

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaa :)

35. Är du en beroendemänniska?
Ja det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp Michaela Prestjan :)

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite, lite spanska 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nix

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och sånt.

42. Äger du dyrbara smycken?
nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har börjat storgilla One tree hill igen :o

44. Kan du rulla med tungan?
Nä hur gör man det då?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
ingen aning...

46. Sover du med gosedjur?
Ja min stora björn august

47. Vad har du för ringsignal?
bubbly

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja många

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En pärm

50. Flirtar du mycket?
Nixpix

51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig testat så förmodligen inte ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ne, inget körkort heller så

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Populärmusik från Vittula

54. Läser du dagstidningen?
Inte i gävle, när jag är hemma läser jag aftonbladet och LT.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja veckorevyn

56. Dansar du i bilen?
mhmm

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn

59. När var du i kyrkan senast?
Längesen det, inte den blekaste faktiskt. På skolavslutningen kanske?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Randi och Yngve (den lilla tiden vi hade honom)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
två nätter kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
mamma eller jens tror ja

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0