Lista

Vilka är ditt favoritpar skor? Just idag är det nog mina vita läder-sneakers (liknande allstar ni vet), bara för de är så sköna och passar till det mesta.

Vad gör du? Fyller i den här listan

När drack du sprit senast? I lördags

Har du lugg? Ja, men den är en liten bit för lång så jag har den alltid uppsatt.

Fest eller slacking? Både och.

Gillar du sport? Njae, det är lite tråkigt

Vill du ha barn? Ja, adoptera iaf ett barn. Och föda ett själv, fast jag vill inte föda det, och som det känns nu kommer jag aldrig att vilja det heller.

Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och un poco de Español (viktigt) ;)

Borde man röka på pubar? Ne absolut inte, fy fasiken va snuskigt, och farligt.

Är du stolt över ditt liv? mitt liv? Nja asså, finns väl ingen anledning att skämmas över sitt liv men det är klart att vissa saker kunde ha varit bättre.  

Vilken låt lyssnade du på senast? Justin Timberlake - Sexy back

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Till en jättevarm och solig plats med kul nattliv - jatack!

Har du ngt djur? Hemma hos min pappa två hundar, Manne och Pennu :)

Har du ngr trummor?
hatar trummor :P

Tittar du mkt på tv? Ja ganska mycket. Följer Gossip Girl, Greys Anatomy och nu har jag fastnat för one tree hill igen.

Har du varit med i lokaltidningen? Ja, jag har varit med i GD, ÖP och LT.

Vad kostar det du har på dig? omkring 750:- kanske.

Vilken färg har dina väggar? Mina väggar? I vardagsrummet/sovrummet typ ljusgråa, köket gula och på toan är det vitt och blått.

Vad gör du när du inte kan sova? Blundar.

Har du duschat idag? Jajemän

Vad gör du om ett år? Troligtvis är jag hemma på påsklov då också.

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? jaa, sällan. Förstår inte ens vad de menar ibland :)

Brukar du svära mkt? Jag tror det, fast jag vill inte göra det.

Bästa fikat? Varm choklad och kladdkaka med grädde, eller nyans chokladboll, muuums

Det dyraste du äger?
Mamma och pappa äger ju allt när jag tänker efter, men om jag hade ägt allt som är mitt så skulle det nog vara min lägenhet, den drar ju lite kosing i längden.

Favoritpålägg? Skinka med gurka på.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta

Vad lyssnar du på just nu? Ingenting alls faktiskt.

Vad åt du senast? En apelsin

Hårfärg? Blond

Favoritmånad? Juni, Juli, Augusti :)

Favoritdag? Fredag

Choklad eller vanilj? Choklad

Vad har du för färg på tandborsten? Min i gävle är orange och blå, den som jag har här är lila.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0