avskyvärda söndagar

Imorgon är första dagen på min sista vecka i skolan. Hur skönt känns inte det? Jag har dock en hel del att göra innan jag går ut på APUn. Bla göra klart portfolion, en powerpoint (om vad?), ett fördjupningsarbete om medeltiden och lite mer. Hm, undra om vi hade eng verb tills imorgon också. Men det pluggar man in 5 min innan, great. Känner mig extremt opepp till plugg, speciellt nu sista j-a veckan. Lär väl sitta på torsdagkväll och plugga skiten ur mig. Det har ju funkat hittills så.. haha.

Nu måste jag lägga mig och ladda upp för en ny dag. Orkar inte sova heller, det är så deprimerande tomt att lägga sig ensam efter en helg med darling.

sleep tight


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0