dags att packa flyttlådorna! Igen..

Första augusti ska jag bege mig österut, eller ja bli inte oroliga nu, det är till Brynäs vi flyttar. Jag och Jens blir sambos i en (vad jag har hört) jättefin tvåa. Har inte sett den än, ska till helgen dock.
Längtar som tusan, ska bli en stor lättnad att slippa sakna hela tiden. Fast det är ju bra på sitt sätt också. Men inte lika bra som att slippa, hehe.

Ska som sagt till Gävle i helgen, ska investera en bikini och kanske något annat skoj när jag kommer dit. Och på lördagen är det gesällprov som gäller och jag ska sitta modell åt en trea. Ska bli skoj faktiskt, hoppas inte domarna är hårda bara, då kommer jag få ångest ända tills jag ska göra det. Två år kvar tills vi står där, det kommer gå fort.

Nu måste jag och min hesa hals vila en stund.

ciao


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0