empty room

Idag har vädret inte varit lika underbart som igår, det har varit en hel del moln, men ändå rätt varmt. Hur som helst så har dagen varit väldigt lugn och vi har inte gjort många knop. Följde med till tåget vid fyra och vi kom precis på sekunden, pussade hejdå och sedan gick han ner för att komma till rätt perrong. Då gick tåget, och jag försökte ringa honom men hade såklart inge cash. Sedan ser jag han gå mot ett helt annat tåg, så jag sprang efter honom och skrek, haha.. Han skulle iofs fråga först om tåget gick till ljusdal för han hade ju inte sett att det rätta tåget redan gått.
Jag blev iallafall glad och hoppades på att han skulle vara här en kväll och natt till med mig. Men istället tog han ett senare tåg, sicken osis tyckte jag.
Nu är det hemskt ensamt och tyst här hemma. Vill ha min älskling här för jämnan <3


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0