en tråkig rubrik

Premiären på ön blev väldigt lyckad! Började att förfesta med massa brudar hemma hos linkan. Hade riktigt trevligt, det kom en massa folk dit senare på kvällen också, lite för mycket people i den lilla lägenheten tyckte jag och begav mig vidare tillsammans med några andra.
Vi strosade runt ett tag och hamnade på statoil, där medelåldern på folket var 12 år så jag drog med mig fia (som det för övrigt var skitkul att träffa igen, det var ju inte igår direkt) till Kula. Tog taxi till ön vid halv 12 tror jag. Där var det skapligt med folk tror jag. Jag hade i alla fall jätteskoj, träffade mycket roligt folk och dansade och tog nån cider, det blev hur som helst en toppenpremiär för min del.
 
Igår vaknade jag med halsmandlar stora som fotbollar och en täppt näsa. Imorse var det ännu värre. Mindre roligt att bli förkyld nu när sommarn kommer.

Idag är det morsdag och jag har varit snällare än vanligt mot min mor, haha.. Har möblerat om rummet också, man blir så glad av det tycker jag, det känns som ett nytt rum nästan. Annars har jag mest degat i solen idag.
Sedan var vi och käkade på lilla hotellet, där var det thaibuffé och tjohej va gott det var. Vågade mig tom på att pröva bläckfisk, det smakade just ingenting men.

Nu ska jag vila. 
ciao! 


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0