ja, TACK för jag fick handla av er?

Tänkte på en grej idag när jag var på stan. Varför säger en del butiksbiträden "varsegod" när man handlar? Och det automatiska svaret tillbaka blir såklart "tack". Egentligen är det ju de som ska säga tack eftersom det är jag som handlat av dem. Varför ska jag säga tack? För att jag fick handla från deras affär? Haha, bara en tanke.

Nu tog Kill Bill nyss slut. Har aldrig sett den förr, och även om det är en sån sorts film jag aldrig i mitt liv skulle vilja kolla på annars så måste jag medge att den var helt okej.

Nu vill kroppen lägga sig i sängen känner jag, bäst att lyda.
Nattinatti


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0