jordgubbaar

Skolan var skön idag, på förmiddagen hade vi fika och reflekterade. På matten blev det lite snack inför nationella i matte imorgon, det känns ganska lugnt än så länge, hoppas att det går bra.. Sen fick Sandra öva lite på mig inför gesällen, och det kommer nog att bli väldigt stiligt. 
Drog hem och diskade och käkade skaldjurssoppa. Skulle sedan ut och handla påfyllning till mitt tomma kylskåp, jag tänkte gå ända till willys faktiskt, men blev fast nånstans på halva vägen.. på stan. Hittade en massa fint, köpte inget dock, la undan allt tills imorgon istället. Hittade en klänning som jag ska ha på min kusins bröllop i sommar, en rödrosa jättefin på Gina. Nu återstår bara Jens outfit som ska matcha. Hihi.

När jag kom hem åt jag jordgubbar och mjölk, fy tusan va gott det var.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0