man tager vad man haver

Första dagen på praktiken har gått bra. Jag har hunnit med en uppsättning, klippt mamma, kikat på Cissi och grejat på lite.
För övrigt så hittade jag en jättegammal jeansjacka imorse som jag hade när jag var liten. Tänkte att den kan väl aldrig passa men jag provade den iallafall. Och ta mig tusan, den satt perfa. Kunde tom knäppa igen den (nätt och jämnt), haha! Lite kort i armarna dock men det var ju bara en fördel. Så nu slipper jag lägga pengar på en jeansjacka i sommar, skönt!

Kör en liten dagens outfit:
Jeansjacka, HM, barnavd.
Lång skjorta, Vero Moda
Fodral, Gina Tricot
Skärp, Gina Tricot

image94

Nu blir det ett bad, tjing!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0