schteek

Hittills har jag tillbringat dagen på bakgården och jobbat på min bränna. Man kan faktiskt se en tydlig skillnad om man drar ner trosan en bit = framsteg! Haha.. Det är iallafall sjukt skönt att bara ligga och slappa i värmen med ett nummer av Solo och högsta volm från mp3n i öronen. Något som alltid förstör en skön sommardag är alla satans insekter. Värst är getingar och humlor, de är så stora och äckliga och skrämmer livet ur mig när de surrar och flyger runt mig. Usch och blä. Jag ska nog skaffa en såndär elektrisk flugsmälla som jag kan sticka fram i dessa nödsituationer. Så slipper jag springa in av rädsla var 10e minut. Det var förresten en geting som var anledningen att jag gick in och började skriva här nu.

Vad som händer under resten av dagen vet jag inte riktigt. Funderar om jag ska gå ner på ICA och lära mig ett och annat inför sommaren. Men det är ju så mycket skönare att stanna här och bara må gott in the sun..


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0