skönaste fredagen på länge

Imorse var det ovanligt enkelt att kliva upp och traska iväg till skolan. Eftersom idag var sista riktiga skoldagen och så är den ju så underbart kort våra fredagar. Vi fick tillbaka nationella i matte och det gick förvånasvärt bra. Det gjorde min dag ännu bättre!
Efter skolan gick jag hem en sväng och sedan på stan. Köpte present till älsklingen som kommer imorgon.

Blir kvar här i helgen för på söndag ska vi kolla på några lägenheter, två tvåor på brynäs och en tvåa här alldeles brevid där jag bor nu. Hoppas det är positivt, jag skulle verkligen vilja stanna på samma område faktiskt.. Tycker så mycket om våran innergård här.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0