Bara en helt vanlig dag

Det är helt sjukt vad fort dagarna går. Jag hinner ingenting. Och hur kommer det sig att tiden bara svischar förbi när man sitter vid datorn? Det är ju både på gott och ont tiden går snabbt. Negativt i och med att jag har en hel del att göra innan apu:n och positivt att vi faktiskt går ut på apu redan på måndag. Det innebär alltså att de här resterande 4 dagarna är mina sista dagar innan vi får ett långt break från skolan i hela 8 veckor! Åh gud va underbart det ska bli. Såklart prackar de på oss att göra en massa jobb under tiden, men ändå!

Även denna måndag har gott snabbt. Hade några lektioner och idrott som sista lektion. Simmade 1000 m rygg, skönt att röra på sig lite grann. Det var väl typ ett halvår sen sist. Efter badet blev jag sådär trött och slut i kroppen man oftast blir efter att ha simmat/badat. Jag kom t o m på mig själv att blunda på min promenad hem. Då är man trött alltså.

Sen vill jag bara tillägga att jag njuter av det snöiga yrvädret, höög mysfaktor var ordet! Dags att julpynta snart, wiee.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0