Halloween för hela slanten

Nu var den helgen över, tänkte skriva om den lite kortfattat.
Fredagen bjöd på klassfest (eller ja, 7 st var vi) hemma hos Matildas Daniel. Alla var utklädda och grymt snygga. Vi åt middag, lekte och hade kul. En lyckad kväll med andra ord.
Lördagen började mindre bra. Dundrande huvudvärk, toabesök varje kvart, duscha, packa väskan, försöka att inte svimma. Tåget till Ljusdal gick 10.06 och jag var med. Även toabesök där varje kvart, inge pinsamt alls. Min snälla pappa hämtade mig där och 1-2 tim senare befann jag mig i Sveg.
Här var det full rulle hela dagen då Kalle och Vilmer var på besök, men det var roligt. Vi åt middag, då även Jenny, Fredik och Stina joinade. Sedan började jag och stina göra oss redo inför halloweenfesten här uppe på gatan. Eftersom jag inte var på topp så tog jag det väldigt lugnt. Kvällen tog slut med att någon hade sönder ett element hos Karin och det blev kalabalik. Tråkigt att det ska bli så. Menmen, det var skoj att träffa alla som var där i alla fall!
Jag och S gick hem till henne och kollade på film, eller jag kollade och hon sov rättare sagt.

Nu står det dusch på schemat!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0