IDAG & IGÅR

Trött var bara förnamnet. Igår kom jag hem halv tio, halvdöd och med nyfärgat mörkt hår. Like it! Och ett nytt soffbord stod i vardagsrummet, very najs! Kikade lite på insider sen somnade jag som ett litet barn.

Idag blev det en kort men ack så nödvändig sovmorgon. Först bild, sen lyssnade vi på en gubbe från hantverkarföreningen (eller nåt sånt) och sedan kom Anna Hedh och snackade lite om EU. Efter det var det dags för fantasystyling. Det gick rätt bra faktiskt, det flöt på och jag blev nöjd. Och det var skönt. Kom hem strax efter sex och nu är jag helt slut i kroppen. Men någon vila blir det inte på ett tag då jag måste träna inför shaitsuprovet imorgon. Har ingen att träna praktiskt på dock då jens är på hockey ikväll. Jaja det får gå som det går helt enkelt.



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0