jensipensi

Namn? Jens Håkan André Jonsson Augustsson (är lite osäker på ordningen dock)
Ögonfärg: blågråa
Födelsedag?: 14 maj
Klädstil? Jeans och tröja
Hårfärg? typ en 5-0
Favoritfärg? vet ej
Favoritmat? kebabpizza från munken skulle jag gissa på
Har han piercat sig? nej
Dricker han? Aa
Röker han? aldrig
Vad heter gatan han bor på? första tvärgatan
Vad har han för mobil? nokia n95
Vad vill han bli när hon blir stor? Han vet inte själv
Vad har han för färg i sitt rum? ha ha han han inget rum, en lgh dock men färgerna på alla våra tapeter orkar jag inte rabbla upp.
Har han någon/några systrar? ja, en
Har han någon/några bröder? ja, en
Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon? köpa massa onödigt bajs, och spela bort en del på poker :)
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? laga middag, tv och poker
Har han bråkat med nån någon gång? Ja
Vad brukar han göra på helgerna? jobba eller umgås med mig eller sina vänner
Vad har han för musiksmak? Rix fm låtar
Hur träffades ni? Vi kommer från samma by
Vad påminner dig om honom?
Vad var det första han sa till dig? Hej ?
Vad var det första du sa till henne? Hej ?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Han brukar fråga mig när jag slutar om dagarna ;) behövs inte smsas så mycket när man bor under samma tak
Är hon beroende av något? Spel (poker, trisslotter)
Vad kallar du honom? Jens, älskling, skitnisse m.m :D
Vad kallar han dig? Sofia, älskling och sen massa andra taskiga saker ;P
Idrottar han? haha nej
Vad har ni gemensamt? hehe det vet jag inte, vi är väl typ lika lata
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Lättsam, mysig och snäll
Gillar du honom? Ja!

Kommentarer
Postat av: NIperz

Skitnisse. HAHA

2008-12-12 @ 00:31:12

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0