ORKA RUBRIKER

Imorgon är det redan torsdag! Shit, jag hinner verkligen ingenting. Om två ynka veckor går jag ut på apu ända till jullovet. Både på gott och ont. Såklart otroligt skönt att få slippa skolan ett tag, men samtidigt panik och stress över allt jag ska hinna under dessa två resterande veckor. Ett tal på engelska, fördjupningsarbete i färg/blondering m.m, samhällsprov, och säkert något mer som jag glömt. Ja, reflektioner att skriva kommer ju titt som tätt. Men nog ska jag klara det alltid!

Idag var vi i Hofors och stylade hår på några modeller till en modevisning. Det gick bra och vi blev klara ganska snabbt. Vid fem var vi hemma igen och jag kände mig allmänt klen. Trött och huvudvärk. Därför gick jag inte på den omtalade dansen i ljusgården ikväll. Orkade verkligen inte. Får gå och dansa med svettiga pojkar nästa år istället. Yummie!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0