Party ikväll?

Tog en rejäl sovmorgon imorse, så otroligt skönt. Och jag kände att jag förtjänade det så ångesten som brukar tränga sig på fanns inte. Eller lite grann kanske den fanns där..
Har hur som helst inte gjort många knop idag. Har suttit med materialkunskapen, ett fördjupningsarbete om färg & blondering, nu ett par timmar och det är svårt men jag har fått ihop några rader. Satsar på att vara klar idag iallafall. Helst väldigt snart så jag kan börja städa.
För senare får jag nämligen gäster. Sara & Paula kommer och vi tänkte ta nåt glas vin och ha det trevligt. Sen drar vi förhoppningsvis vidare på andra bravader. Försöker få med mig Matty också, men det går sådär. Haha.
Hoppas sara kan sätta i mitt löshår också, hade varit guld värt.

Nu ska jag jobba vidare med plugget. Ha en bra lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: "matty"

2008-11-22 @ 17:53:32
URL: http://millymatilda.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0