PIMP MY BLOGG

Nu har jag suttit här i en timme och knepat ihop en liten uppfräschning av min blogg. Jag är helt kass på sånt där och jag blir tokig på alla äckliga koder, usch. Men idag orkar jag i alla fall inge mera så nu får det se ut såhär ett tag, förmodligen ett himla bra tag.

Kan skriva lite om dagen. Skola från 9.45-13.35, inte alldeles för lång dag alltså. Fick reda på att arbetsmiljöanalysen ska vara inlämnad på torsdag, inge ångest alls. Ett plus var samhällsprovet vi fick tillbaka som jag skrev mvg på, det blir mer och mer sällan man får skymta det betyget numera.
Hade svinont i huvudet efter skolan så jag gick hem och vilade lite innan jens kom hem och vi åt middag. Sen bar det av till Kvantum för lite inköp av mat, även Linnea hängde på. Tror det var vårat snabbaste besök på ica någonsin.

Nu ska jag krypa ner hos min älskling som gick och la sig före mig. Vilket han i och för sig gör varje natt.
Gnatt

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0