LÖRDAGEN

Gårdagen var en bra dag. Först fyndade jag två väskor för 60 kr på second hand. Sedan åt jag en asgod lunch med Sara, Sofie & Sofie (ja vi heter typ samma sak allihopa i vår klass).
Efter lite småshopping på stan så gick vi till Goya för att börja jobba inför visningen. De olika affärerna hade tagit med bilder för att visa vilken stil håret och maken skulle ha. Och det gick faktiskt jättebra. Höll på till sju, då åkte jag hem och bytte om, Sara gjorde mig sällskap. När vi kom tillbaka fick vi göra om en hel del som suttit hela dagen, framför allt lockar, vissa blev fixade redan på förmiddagen så det var inte så konstigt att det gått ur.
Sen väntade vi på att visningen skulle sätta igång, kände oss udda då vi var de ända människorna som inte hade en drink i handen. Men med hjälp av andra som ställde sina tomflaskor på vårat borde kände vi oss mer hemma.
Efter visningen åkte jag direkt hem, kollade på en film halvvaken och sedan somnade jag som en stock och sov ända till halv ett idag. Borde fått ångest men det var så fruktansvärt skönt och välbehövligt så jag fick faktiskt inte det.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0