LÅNG SAMMANFATTNING AV HELGEN

Nu börjar mina inlägg komma med större och större mellanrum. Det brukar bli så. Till slut skriver jag inte en rad på två-tre månader innan jag får ett ryck och skriver 2-3 inlägg om dagen. Fast så blir ju inte fallet den här gången såklart. Det är faktiskt skönt att skriva av sig lite ibland.

Helgen då? Ja, i fredags stannade jag kvar efter skolan för att färga lite hår. Först matty som vi testade blonde me färg på, strawberry + ice och resultatet blev riktigt bra tyckte jag. Sen var det min tur.. Bestämde mig för att lämna den ljusa sidan och go dark. Började med kopprig förpigmentering, och efter den såg jag ut som bilden nedan. En morot. Annica tyckte jag skulle ha så. Haha! Aja, sen la vi toning med en del 5-0 och en del 5-5, meningen var att jag skulle bli brun med guldig ton men det väääldigt kopprigt. Men det går att åtgärda!

Senare blev det myskväll med god middag med älsk och sedan kom även Linnea & Wilmer och gjorde oss sällskap. Vi kollade på idol, käkade marrängsviss och annat gott och bara myste.

På lördagmorgon klev vi upp för att packa väskorna och ta tåget till Stockholm. Väl där mötte vi Adde och gick hem till honom och lämnade av väskorna. Och det var en jättefin lägenhet de skaffat kan jag lova. Vill också ha skyhögt i tak, buhu..
Blev en sväng på stan och jag köpte ett par stövlar och nytt löshår. Det är så sjukt jobbigt att springa i affärer där, jag orkar inte med allt folk. Och få vänta i en halvtimme på att betala. Känner mig även som världens bonde där, både med min dialekt och att jag lär se allmänt vilsen ut. Hur som helst, vi gick hemmåt och grabbarna spelade ett antal NHL-matcher. Jag somnade.
På kvällen blev det asiatisk buffé, och fy bövelen va gott det var. Åt tills jag mådde illa. Sen hyrde vi världens dåligaste film tyvärr och sedan blev det natti för min del. Och lite mer NHL för deras del.

Gud vilket onödigt långt inlägg, någon som läst ända hit tro?


 

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0