VARFÖR SÅ TRÖTT, VARFÖR SÅ MÖRKT

Jag hatar verkligen hösten.. Det är grått, mörkt och jag blir smått deppad och hur trött som helst. Det är dock tokmysigt med mörker och kyla på helgerna eller vid något annat tillfälle då jag inte behöver sitta slita arslet av mig. Men när man ska sitta och skriva 10 sidor om arbetsmiljö så skulle jag önska att solen var uppe och laddade mina batterier.
Har lyckats skrivit ett par sidor idag åtminstone, får nöja mig med det. Tänker inte sitta och skriva nu när jag är halvdöd, det resulterar bara i en analys fullt med ordbajs.
Imorgon då, behöver jag ens gå till skolan? Sovmorgon till 12, sen frisör men vår kära mentor Annika är utomlands. Så man kanske kan stanna hemma och göra klart analysen? Det skulle lätta mitt samvete.

Snart är det DH, veckans tv-höjdpunkt med andra ord. Och inatt kanske jag ska kika lite på valvakan med Filip & Fredrik, om mina ögonlock orkar vara öppna så länge. Håller tummarna för Obama!!



En söt tjej

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0