äntligen hemma

Kom precis hem nu efter en 12 timmar lång dag. Jag har ont i huvudet, luktar illa och har fett hår, på topp alltså!
Har inte haft batteri på mobilen på hela dagen och har inte kunnat höra av mig till min käreste, så när jag kommer hem förväntar jag mig en sur min och frågan om varför jag inte hört av mig. Men istället är det helt tomt i lägenheten. Tänkte att han kanske har trott att jag blivit dödad och gått och letat mig, men så var inte fallet. Han hade gått och spelat biljard på interpool och när jag slår på mobilen har han bara skickat ett sms på hela dagen där det stod "hör av dig när du slutar". Blev smått förvånad. Jag menar, lite orolig kan han väl ändå vara? En liten portion oro är jag väl värd? Liksom..

Nu blir det nånting som verkligen kommer gynna mig - EN DUSCH!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0