Good Morning Sunshine!

Som L skulle säga.

Har tagit mig en välbehövlig sovmorgon idag, så nu känner jag mig fit for fight igen.
Har redan hunnit tagit tag i diskberget och mitt nästa projekt blir nog att börja med att plugga lite inför samhällsprovet.
Sen ska jag också hinna att skriva en reflektion eller två, och även sätta igång med Gotiken. Och någon gång på eftermiddagen ska jag traska till L och hjälpa henne att clipsa upp hennes hår. Sen ska jag hem och plugga lite mera och städa.
Men nu blir det toast till frukost, finns inget nyttigare!

Sen undrar jag om du kommer idag eller imorgon mamma? För jag måste hinna städa innan dess.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0