Partie

Igår blev det fest. Började hemma hos louise med lite ölspel och mys, sedan drog vi vidare till Mirja där det var en hel del folk. Det var hur kul som helst att träffa alla igen!
Kvällen varade inte så länge, så jag och stina köpte en grandiosa pizza och gick hem till henne för fyllekäk och snack. Sedan somnade vi och sov ända till halv ett, gött mos. Traskade då hem i mina trasiga svarta nylonstrumpor, pumps och med mitt rufsiga hår. Såg nog ut som en riktig hooker.. Haha.. Hade hur som helst en jättetrevlig kväll!

Idag har tagit det mest lugnt, har varit ute på sveg lite grann och på dollar. Har man inget att göra här i Sveg (vilket händer rätt ofta) så kan man alltid åka på dollarstore och fynda, det är alltid trevligt.
Nu ska jag chilla lite framför tvn medans jag väntar på middag, mamma lagar nån thaigryta, och till efterrätt blir det äppelpaj, mums!
Sedan blir det utgång igen, med Amanda m.fl.

Ha en bra helg!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0