min fredag


Det här har hänt/händer idag:

  • Vaknade tröttare än någonsin.
  • Skoldagen bestod av enbart Shiatsu, så otroligt skönt.
  • Räknat mjukisbrallor i matan med Linnea och Matty.
  • Suttit och degat på skolan utan att göra någon som helst nytta med L & M.
  • Gått på stan med L, köpte inget roligare än en såndär grej man har te i ni vet, och vad heter det egentligen?
  • Köpt hem kinamat, min favvo, efter en hård vecka var jag värd det.
  • Jens jobbar HELA dagen och kvällen. Det är boring.
  • L kommer och kollar idol m.m med mig, samt ska vi ägna oss åt intag av onyttig föda. Välkomna om ni vill joina oss.



    Inte helt fel efter en jobbig vecka..

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0