Ett onödigt långt inlägg

Pluggningen har väl gått sådär hittills. Eller rättare sagt ganska dåligt. Det känns som jag kan det mesta men jag vet liksom inte riktigt hur djupt man ska gå in på varje grej. Aja, det får gå som det går.. Även fast jag vet att jag inte kommer läsa eller lära mig något mer nu så kan jag ändå inte stänga av datan och bara gå och lägga mig. Då känns det som att jag bara ger upp. Så då sitter jag hellre kvar på bdb, aftonbladet och allt vad det heter och bara låter tiden gå. Jag är kass.

Och imorgon händer det grejer mina vänner.
Morgonen börjar med redovisning, Gotiken. - Mums längtar!
Samhällsprov - Kan bli flipp, kan bli flopp.
Fadderverks. - Har ingen fadderetta längre, hon hoppade ju av. Så om någon som går frisör nån annan stans vill flytta till gävle och börja frisör här så ta chansen! Fatta att bli mitt fadderbarn, vilken grej. Seriöst alltså.
Materialkunskap - Kommer garanterat inte gå bra.
Slut för dagen kl 16.00.
Eller inte.
19.00 ska vi vara tillbaka på skolan för att gå på löshårsisättningskurs, eller hur jag ska formulera det. Kommer förmodligen vara intressant och mycket lärorikt men oj så trött jag kommer vara när jag kommer hem sen. Fast jag är ju en ovanligt sleten jäkel. Måste bli ändring på det, träning behövs, och i stora mängder.

Kanske kryper ner hos Jens nu, känns väldigt lockande faktiskt.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0