lugn helg


Igår var en bra dag. Den började med ett kundpass på morgonen, som slutade kl 12. Jag traskade då ner på stan för att unna mig lite shopping, en klänning, halsduk, ett nitskärp, linne och en tröja fick följa med mig hem. Perfekt avslut på ännu en tung vecka.
På kvällen gick jag och J på Church street och käkade en väldigt god middag, där tilltalas han vid namn Charlie, inte bara när han jobbar, haha.. Sen såg vi Rallybrudar på bio, den var väl helt okej, trodde den skulle vara roligare dock.

Även idag har jag slitit på bankkortet. Köpte mig en vinterjacka, en sådan på bilden nedan fast svart (såklart, köper allt i svart). Men det sved inte så mycket eftersomdet är nåt man måste ha, och så var den ju så fiin. En sväng på ikea blev det också för inköp av gardiner, lampa och lite annat smått och gott.
Ikväll blir det myskväll framför tvn.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0