Helgen

har varit så lugn den kunnat bli. I fredags lagade jens middag till oss, jag satt bara och blev servad. Och maten var jättegod. Jag har då världens bästa sambo <3

Igår regnade det mest hela dagen så vi var bara inne. Jag skrev lite portfolio och bara tog det lugnt. På kvällen gick vi och såg Mamma Mia på bio, den var bra. När vi kom hem slocknade vi ganska snabbt.

Idag var jag shoppingsugen så vi åkte ut till köpis. Hittade inte ett jävla dugg, åkte hem med en ostkupa och en toaborste, blev på dåligt humör. Blev dock på bättre humör när jag fick se jens fula tofflor, han är expert på att köpa fula, onödiga saker.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0