i love fridays

Idag är det fredag, vilket innebär att vi slutar halv elva sen är det helg, åh så underbart.
Sitter hemma nu och skriver lite portfolio och lägger in bilder. I och med att reflektionerna ska skrivas, och att jag har en röst i mitt huvud hela tiden som säger "skriv portfolio", känns det verkligen att vardagen har kommit tillbaks. Blö.
Men vad jag bara klagar, jag måste ta kol på pessimisten i mig annars kommer jag aldrig orka två år till.

Aja, här kommer lite bilder från diverse tillfällen:

Fest med Sara, Linnea, Anna & Elin. Drog vidare till mannen till vänster.

 


Spenderade 3 dagar i Orbaden på utbildning om facket/handels. Vi åt och åt och åt. Gick lätt upp 3 kg under de dagarna. Men gött som tusan var det!







Lägger upp mer bilder på http://sofiaolsson.bilddagboken.se


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0