Friday night

Dagen började med lite doning på frisör och en naturkunskapslektion. Skoldagen slutade halv ett, då gick jag, Matilda och Linnéa hem till mig för att färga till barret på alla tre. Själv gjorde jag mig bara mörkare igen, känner mig hemma på den riktigt mörka sidan och där tänker jag stanna nu ett tag. Vi passade på att vara ute på min balkong medan vi färgade där solen stekte på ordentligt. Vädret har varit heelt underbart idag och det gillar vi.
Har även hunnit en liten sväng på stan, blev inget köpt dock. Satsar på imorgon eller söndag istället.

På kvällskvisten blev det mys framför tvn med ost och kex och massa frukt hemma hos Elin. Mycket bra.
Visst blir man skapligt festsugen av det fina vädret och allt liv på stan men jag tycker det var skönt att bara ta det lugnt ikväll. Jag sparar mig till sista april istället då det blir grillning och fest hemma i Sveg. Hoppas verkligen det är lika fint väder då.

Nu ska jag stöpa i sängen så jag är pigg och utvilad imorgon. Nattinatti


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0