Hej å hå

Dagarna går undan. Idag var det lite småjobbigt faktiskt, hårspray i stora mängder, små rum och extremt mycket folk (32 frisörer + 90 modeller) innebar värme och dålig luft. Dagen blev även väldigt lång. Åtta åkte vi från Gävle mot Sandviken och sex tog vi bussen tillbaka. Lite irritation på orättvisor också, men det är man ju van vid det här laget.
Annars gick det bra med modellerna. Alla jobbade på och det var inga större problem. Vi tittade på deras genrep och visningen var rätt underhållande faktiskt.

När jag kom hem så stack jag iväg till brunos på en gång och solade. Ser ut som ett spöke nu efter förkylningen medans alla andra är bruna och fina efter påsksolen. Kändes skönt. Har ju dock undvikit solarium nu på senaste eftersom jag ska passa mig, men någon gång kan ju inte vara nån fara.
Gick med Linnéa på en liten promenad i det sköna vårvädret. När jag kom hem åt jag frukt och glass, gotteligott.
Ögonlocken börjar redan kännas tunga, ikväll kommer jag somna gott.
Nattinatti

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0