kuuuuuul

Grillning blev det. Jag, Elin och Linnéa satte oss ute i en park utanför elins lägenhet och åt kyckling, sallad och majskolvar.
Efter middagen bestämde vi oss för att gå in och efter en stund anlände även Sara, Paula och Josefin. Det blev lite snack, lite robinson och lite dricka, inge dricka för min del dock. Vid tio styrde vi mot hangloose, där alla utom jag och linnéa betalade in sig i förväg, sedan gick vi vidare till en annan fest. Jag och L tröttnade ganska fort då det kändes rätt meningslöst eftersom vi inte skulle vidare. Så vid halv tolv gick vi hem, och nu sitter jag här i min ensamhet, medans de andra dansar röven av sig på krogen. Livet är underbart just nu!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0