Lite babbel

Det finns en gräns till hur länge man kan ignorera det man måste göra men inte har gjort. Jag har lyckats ända tills idag. Hade en naturkunskapsuppgift som skulle varit inne i fredags men jag valde att roa mig istället, men det förtjänade jag så någon ångest över det har jag inte. Jag tyckte dock att det var dags att göra den nu, så idag har jag suttit i solen och skrivit, den är nästan klar.
Något som jag har ångest över är stylingen nästa vecka. Jag har fortfarande ingen modell, och ingen aning vem jag ska fråga. Hjälp mig?!

Om två timmar åker jag och hälsar på pappa. På påskhelgen kommer jag förmodligen bara att flänga runt överallt och inte vara så kontaktbar därför tyckte jag att det var lämpligt att åka dit idag. Eftersom han jobbar imorgon kommer jag sitta ensam och bara chilla och göra lite plugg. Det låter faktiskt väldigt skönt.
Det som är tråkigt är att jag inte kommer befinna mig i Sveg imorgon när Matilda och Sofie passerar, jag hade sett fram emot att träffa två av mina favoritfrisörer.

Nej, nu ska jag packa en liten väska och äta en bit mat.

S.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Äsh då! Annars hade vi ju kanske kunnat stanna och käka på sibylla tillsammans .. men de blir väl fler gångner man passerar sveg ;P

2009-04-07 @ 15:52:24
URL: http://millymatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja precis.. Men ja som sagt, ni lär säkert passera metropolen Sveg igen i framtiden ;)

2009-04-07 @ 17:18:40
URL: http://sofiiaolsson.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0