Påskloooooov

Idag lämnade jag Gävle, där det börjar bli vår, och åkte till snöiga och kalla härjedalen. Min packning är inte anpassad efter detta klimat, och det oroar mig en aning. Men man är ju född norrlänning så det ska jag nog fixa utan större skador, en förfrusen fot eller kind har ju ingen dött av.
Nej, nu överdriver jag, så kallt är det faktiskt inte om man jämför med Gävle. Det är mycket snö kvar däremot.

Pappa kom ner och fixade lite saker i min lägenhet idag. Vi åkte från Gävle vid halv sju och stannade sedan på Hakke-nånting, en vägkrog lättare sagt. Pappa bjöd mig på entrecote till varmrätt och äppelpaj som efterrätt.
Mätta och belåtna åkte vi vidare och jag kom till Sveg kl elva. Redan då började våra disskutioner. Den här gången om vänner-fakta på facebook, då jag berättade att en viss person hade svarat att jag inte var någon bra kompis. Hon blev tokig och jag fattade inte varför, som vanligt. Som jag och Annica pratade om imorse på mitt utvecklingssamtal, jag har en ganska lätt syn på saker & ting, och låter mig inte stötas och falla så lätt.

Så är det. Nu blir det välbehövlig sömn. Godnatt

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0