Snart kan jag pusta ut för ett par dagar

Igår började jag dagen med ett naturkunskapsprov, det gick sådär. Hoppas åtminstone på ett vg.
Sedan hade vi valfri plats på samhällen, jag gick hem och pluggade lite, och vid två var det dags för poweryoga på korpen. Avslappnande men samtidigt lite jobbigt. Har faktiskt en aning träningsvärk idag. Tycker dock att det var lite väl lugnt för min smak. Resten av dagen och kvällen spenderade jag hemma, mestadels vilandes i soffan.

Imorse hade vi skriftliga delen på nationella i Eng b, det kändes ganska bra men man vet ju aldrig. Har inte så stor koll på kriterierna heller så betyget får komma som en överraskning, trevlig eller otrevlig.
På eftermiddagen blev det lite träning inför halvtidsproven. Hann med att göra en brud och en permanent.
Efter skolan gick jag och Linnéa en snabbis på stan. Jag fick med mig ett linne och ett par leggings hem.

Nu ska jag packa en liten väska för imorgon efter skolan åker jag heeem! Och på torsdag kör vi ;)

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0