Glada dagar

Jahapp.. Nu har redan fyra dagar i mitt kära sveg gått. Och roligt har det minst sagt varit än så länge.
I fredags var det fest hos Amanda. Glada miner och äggkastning gjorde kvällen till en succé. Halv sju somnade jag hos amanda, halv tio blev jag väckt. Trots den nästan obefintliga sömnen så var vi taggade för en två-dagars.
Efter en pizza på knuten åkte vi ut till svegssjön och stekte, chill var bara förnamnet. Kvällen spenderades på lite småfester här och där. Jag kände mig lite småsliten hela kvällen så jag var inte jättetaggad, men det var roligt till och från ändå.

Nu sitter jag hos Marielle, Mathilda är också här. Jag ska försöka dra med mig dem till medborgarhuset då jag ska söka sommarjobb. Resten av dagen är ännu oklar.




Kommentarer
Postat av: !!

härligt, men gävle saknar dej ;P

2009-04-06 @ 19:24:28
URL: http://elinjhnsn.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag saknar gävle med !

2009-04-07 @ 10:45:11
URL: http://sofiiaolsson.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0