Långa nätter, korta dagar

Under påskhelgen sjönk besöksantalet till ungefär hälften, förståerligt då man inte har tid till datorn pga all korvgrillning och ölhävning, det är åtminstone så det borde vara under påsk... Hur som helst så är ni i alla fall tillbaka nu och det gör mig glad.

Idag har jag inte orkat gjort nånting. Jag klev upp kl ett, faktiskt en halvtimme tidigare än igår.. Har inte ens lämnat huset för en sekund. Jo förresten, posten hämtade jag ju. Fem sekunder har jag i alla fall spenderat utomhus idag.
Katarina & Johan och barnen kom hit och hälsade på. Vilmer har snart lika långa ben som mig. Kändes inge kul! Kalle stod fast vid att han var sex år (han är tre), och jag försökte intala honom att man ska vara liten så länge man kan (jag har börjat fått åldersnoja på allvar).. Fick även träffa Frida för första gången. Jag ville inte gå så nära med mina baciller dock men söt var hon, ledsen den största delen av besöket men vad gör det.
Annars satt jag, Vilmer och Kalle mest och kollade på tv, de undrade säkert varför jag var så lam. Det är inte lätt att vara pigg när man är trött inte.

Dagens höjdpunkt var dubbelavsnitt av desperate. Nu ska jag sova, eller åtminstone lägga mig och hosta mig igenom ännu en natt.


För er i Gävle som kanske har glömt hur jag ser ut

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0