Jävligt glad påsk

Utången igår gjorde inte att jag blev frisk.. Istället tappade jag i princip rösten och fick en produktion av gula slemklumpar som kommer upp när jag hostar.
Annars var gårdagen väldigt rolig. Jag och Amanda flängde runt, jag blev tröttare och tröttare. Jag låter resten vara oskrivet.
Idag har jag legat i ryggläge i sängen och på altanen hela dagen. När klockan började bli 18 fick jag inte ligga kvar, det är tydligen farligt att frysa när man är förkyld. Vilka dumheter. 
Jag har motvilligt svalt saker som ipren, kan jang och vicks snusktabletter i hopp om att bli bättre. Inga drastiska förbättringar har skett. Jag tycker egentligen inte om att äta tabletter och sånt där, det känns som jag kommer få en kollaps eller något.

Ikväll festar alla och jag vill också. Men då kommer jag sitta och hosta som en idiot, till slutet av kvällen inte kunna prata och somna i någon soffa vid ett-snåret. 
Varför ska jag bli såhär jävla sjuk nu för? Jag blir aldrig speciellt sjuk, och när jag väl blir det så händer det såklart till påsk.. Ja, jag tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Elin

men Sofia... dags att krya på sej nu! :)

2009-04-14 @ 12:36:20

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0