Utmattad

Än så länge har veckan flytit på. Har inte fått så mycket gjort dock, men orken finns inte just nu så vad ska man göra..
Igår gick jag bara till en lektion, kände att det räckte för mig. Idag gick jag hela dagen däremot, halv nio till halv fyra, när jag kom hem var jag helt färdig och sen dess har jag i princip legat på soffan hela kvällen. Förutom dammsugit och lagat mat.
Jag antar att det är normalt att vara såhär trött efter en rejäl förkylning, som faktiskt inte gått över än heller för den delen.
Gruvar mig lite inför morgondagen då jag har kundpass mellan 12-17. Kommer att vara helt färdig efteråt, det är jag säker på.

På torsdag kommer vi att befinna oss i sandviken hela dagen, för att styla modeller (måånga modeller) inför en modevisning. Sånt som tar på krafterna men som förhoppningsvis blir väldigt kul.
Sedan är det redan fredag och helg, gud vad jag längtar. Det pratas om att det kommer anordnas någon form av mysfest hos Elin vilket låter mycket bra i mina öron. Annars har jag inga planer alls för helgen. Ska nog bara vara och försöka få undan lite plugg. Lite shopping ska jag också unna mig, längesen jag köpte något nu.

Nu blir det dusch, och sedan ska jag somna till vänner :)
Godnatt

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0