Första dagen på vårat sista år

Första dagen var väl som väntat, kort och inte så ansträngande. Vi pratade lite med E-M, tog emot våra ettor i nya faddergrupperna, och sedan fick vi treor gå hem. Nya Hvf3 gick då ner på stan för att luncha tillsammans. Det var riktigt roligt att träffa allihopa, jag har saknat många av dem i sommar.

Ikväll gick jag på en prommis runt hälsans stig med Elin & Linnéa. Det är en utmaning i sig att hänga med deras långa steg, men det kan jag behöva just nu.
Efter den blev det 20 min i solarium. Det kan jag också behöva nu.


Har ingen bra bild på klassen så det blir en på Alexander istället.
Jag saknar dig <3

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0