Halkkörning och klippning

Imorse åkte jag och mamma till Östersund. Åt lunch på donken när vi kom fram och sedan blev det en kort sväng på stan för mig, innan jag åkte iväg till halkbanan.
Det var jag och tre killar/karlar till, varav två av dem hade tolk med sig. Mitt tålamod sattes lite på prov där när de satt och mumlade samtidigt som körskolläraren stod och berättade eller förklarade något.
Men det gick bra iaf, första sladden var lite läskig men sen blev det mest bara roligt.

När jag kom hem slängde jag i mig lite tacos och sedan hade jag en klippning.

Nu är jag trött och snart vill jag sova. Mycket action idag.
Natti




Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0