Vaknade på fel sida

Blev inte Gävle idag heller. Istället åker jag med mamma ner imorgon. Ska bli skönt att lämna sveg ett tag faktiskt. Ska i och för sig tillbaka nästa helg till avslutningen på ön och ha kalas här hemma (komma?), men ändå.

Hur som helst, idag har jag varit på halvtaskigt humör, vet inte varför.
Pappa var hit idag så jag klippte honom (kanske inte ska kalla det för klippa eftersom jag bara använde maskin), sedan åt vi och mamma lunch på knuten. Vid två tog jag min sjunde körlektion med Olav, vilket gick sådär. Blir så ovan när man bara kört en annan bil ett tag.
Efter det har jag bara varit hemma, förutom en sväng på Sveg med mamma. Måste passa på att göra ingenting så länge jag kan.

Fy vilket tråkigt idag-har-jag-inlägg



Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0