Av & På, På & Av

Nej, här har det inte hänt mycket på sistone. Är lite förvånad över att det ändå är några tappra själar som fortfarande klickar sig in hit ibland. Frågan är om jag ska ta upp det här eller inte. En ny design hade gett mig en nytändning, men jag fattar verkligen ingenting av sånt där, så det ser kritiskt ut på den punkten.

Mycket har såklart hänt sen sist, men någon lång sammanfattning blir det inte tal om. Det är ingen som orkar läsa det ändå.
Just nu försöker jag ta dagen som den kommer och bita ihop tills jag får åka hem på jullov. Det har aldrig varit så välbehövligt som nu..

Ingen gillar ju bloggar utan bilder (i alla fall inte jag) så därför bjuder jag på en bild från mitt senaste besök i Las Svegas.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0