Back on track

Nu har jag faktiskt hunnit vilat upp mig efter en intensiv vecka. Så pass mycket att jag börjar bli riktigt rastlös igen.
Igår lämnade jag inte ens huset. Idag åkte jag faktiskt ner på Sveg en sväng (och gud vad jag längtar efter att få köra bil ensam..), en klippning på eftermiddagen och sen har jag pluggat lite teori samt kikat på film. Körkortsboken måste nog vara den tråkigaste boken i världshistorien. Imorgon har jag körlektion, vet inte hur många jag är uppe i men nog måste det vara 10 lektioner snart. Snart är det dags iallafall, usch vad jag gruvar mig.

Såhär såg jag & Sarah ut som charleston-dansare från 20-talet på julshowen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar :)

2009-12-28 @ 18:19:54
URL: http://elinjhnsn.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0