Bråkmage

Det blev ingen praktik idag, då jag vaknade med en väldigt bråkig mage som fortsatte bråka hela dagen. Trist..
Min dag har alltså varit väldigt lugn. Enda gången jag varit ut var en sväng till konsum för att hämta ut två paket. Varav ett innehöll Dust it och i det andra var det en varsin julklapp till min mor & far. Det är trevligt med paket.

Jag har även börjat mitt samhällsarbete som måste bli klart innan jullovet (alltså på söndag för min del, för på måndag har jag inte tid). Egentligen skulle det ha varit klart för någon vecka sen, men deadlines biter inte på mig längre. Det löser sig.

Det säger sig kanske självt att det blir en lugn fredagkväll för mig.



Klarar-mig-inte-utan-produkt


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0