Finally

De där två dagarna gick undan riktigt snabbt.
Igår var det en lång dag på skolan som innehöll träning till julshowen, julfika, styling och rullning av hår. Matilda sov hos mig och 04.30 ringde klockan morgonen efter, och det var två lagomt pigga tjejer som traskade iväg till skolan.
Julshowen gick helt okej, och det var så skönt när den tredje och sista föreställningen var över. Tog inga egna bilder, får se om jag kan tjuva några framöver.

Det blev en sväng på stan efter det och sedan en sömnig bilfärd hem med Frida, Sarah & min kära pappa som var snäll och kom till Gävle för att skjutsa hem mig.

Nu ligger jag för tillfället i min knarriga säng och njuter av att vara hemma. Nu blir det många timmar efterlängtad sömn.. Godnatt!


Jag & Pappa, Julafton -08


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0