Fredagsmys

Dagen på salongen gick väldigt snabbt idag. Jag skippade lunchen så jag kunde sluta fem istället för sex, vilket var skönt. Frida blev för övrigt mycket snygg i håret!

Nu har jag grävt ner mig i soffan och här tänkte jag stanna resten av kvällen. Det blir en lugn fredagkväll med idolfinal och choklad. Efter Idol är det nog läggdags då jag ska befinna mig på skolan imorgon 07.00. Vi ska styla modeller till en modevisning som elever från textil/design-utbildningen i Sandviken ska visa upp sina egna plagg på. Lite jobbigt med så tidig morgon, men det kommer nog bli väldigt roligt! Vad som händer på kvällen har jag ingen aning om, den som lever får se.





Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0