Today

Dagen började med träning av julshowen och knagglig charleston-dans.. Jag hoppas för guds skull att vi åtminstone kommer vara snygga.
När det var avklarat blev det lunch, som bestod av.. någonting konstigt.
Efter lunchen höll jag på att svimma av PMS-smärtor.
En inte så ansträngande pa-lektion senare så spelade vi spel på svenskan. Jag och Amanda teamade i Geni. Vi vann inte men knep åtminstone en andra plats (av tre).
När skolan tagit slut svängde jag förbi polisen för att hämta mitt id-kort och sen vidare till stan. Blev inte långvarig men jag hittade iallafall en kjol som jag hängde undan.
Ikväll har jag som vanligt inte åstadkommit mycket för världen, men vad gör det om 100 år..

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0