Ännu ett sömnigt inlägg

Ja nu kommer ett till sånt där frampressat inlägg, för trött för att skriva någonting intressant. Skriver enbart för att jag känner att jag måste, fråga mig inte varför. Tror det är för att jag måste skriva minst ett inlägg om dagen, om jag missar en dag kommer jag kanske sluta skriva helt, vågar inte ta den risken.
Hur som helst så har första dagen på lovet gått, och jag har verkligen inte gjort ett skvatt idag. Jo förresten, jag har köpt, eller snarare fått, ett nytt puder från gränganz och 6 par strumpor från dollar (då jag glömde att ta med mig strumpor, fast det trodde inte mamma på). Har även klippt Sune, i och med det byggt på min förmögenhet, samt ätit en semla. Även fast jag inte är så förtjust i semlor så blir det ändå alltid att man trycker i sig nån i februari när det är dags. Skulle kännas fel annars. Det är som att äta godis på påsk, eller äta köttbullar på julafton, just ja, tradition kallas det.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0