Bra dag

Idag har varit en lång dag. Vi hade löshårskurs på eftermiddagen och gick över en timme eller två, men det var det värt. Det var ritkigt roligt faktiskt, kul att lära sig. Så nu har jag några keratinslingor i mitt hår också, känner mig så äkta när det gäller håret.
Efter kursen så följde Linnéa mig och tittade på lägenheten brevid skolan. Den var väldigt fin och han som bodde där var inte så tokig han heller. Tyvärr får jag inte den, men ska kolla på en likadan inom kort. Jag vill verkligen flytta till mitt eget nu. Det här börjar bli påfrestande.. Byggnaden lägenheten ligger i kallas för övrigt partyskrapan. Haha! Tyckte jag lät skoj. Mamma och pappa tyckte inte det.
Sen blev det pizza på american med Linnéa, Sara, Sara, Sarah, Sofie, Sofie & Amanda, sjukt gott och sjukt trevligt. Nu ska jag kolla klart på Debatt, sen blir det till att sova.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0